San Francisco – resebloggen är tillbaka

28 oktober, 2009 kl. 16:37 | Publicerat i san francisco, Sara Johannesson | 1 kommentar
Etiketter: , ,

Dags att återuppliva Digitala Mediers reseblogg ett litet tag. Jag befinner mig i San Francisco på ett av Bonniers resestipendier. Här kommer jag bland annat träffa Disqus, Posterous och Google.

I San Francisco bor jag på Hotel des Arts i ett gröngraffat rum. Har lyckats dra på mig en fet flygplansförkylning och är därför avis på mannen som satt med munskydd under resan Newark-SFO. Men i flygplanskatalogen såg jag att man kan köpa en bärbar micro och ett fotsolarium så det finns hopp.

Idag ska jag ta en ny bild till blogghuvudet (inte för att det är något fel på maskiner och traktorer men…) och träffa Mike McGuinness på scribd.com, ni vet, pappersdokumentshantering på nätet med fantastiskt många användare.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jag kräver att det är något dieseldrivet och som väger mycket på bild på bloggen!🙂


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

